Blokowa zabudowa zaworów: Różnice pomiędzy wersjami
Z Encyklopedia pneumatyki
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | |||
Zabudowa zaworów, realizowana np. na listwie lub [[blok_zaworowy|bloku]], pozwalająca na centralne zasilanie wszystkich zaworów sprężonym powietrzem oraz odprowadzanie powietrza upustowego, a także zbiorcze zasilanie [[sterowanie_elektryczne|sterowania elektrycznego]] (złącze wielowtykowe). Dzięki takiemu rozwiązaniu liczba przyłączy, przewodów i połączeń kablowych może być bardzo zredukowana. | Zabudowa zaworów, realizowana np. na listwie lub [[blok_zaworowy|bloku]], pozwalająca na centralne zasilanie wszystkich zaworów sprężonym powietrzem oraz odprowadzanie powietrza upustowego, a także zbiorcze zasilanie [[sterowanie_elektryczne|sterowania elektrycznego]] (złącze wielowtykowe). Dzięki takiemu rozwiązaniu liczba przyłączy, przewodów i połączeń kablowych może być bardzo zredukowana. | ||
| + | |||
| + | [[Category:Definicje]] | ||
Wersja z 10:00, 31 mar 2014
Zabudowa zaworów, realizowana np. na listwie lub bloku, pozwalająca na centralne zasilanie wszystkich zaworów sprężonym powietrzem oraz odprowadzanie powietrza upustowego, a także zbiorcze zasilanie sterowania elektrycznego (złącze wielowtykowe). Dzięki takiemu rozwiązaniu liczba przyłączy, przewodów i połączeń kablowych może być bardzo zredukowana.